Eenvoudig (online) samenwerken, documenten delen en altijd de juiste informatie bij de hand. Waar je ook bent. Bespaar tijd, kosten en ga voor meer werkplezier: werk efficiënter met de Business & IT services van Ricoh.
Digitale factuurverwerking
Een eenduidig facturatieproces. Met meer inzicht, tegen lagere kosten. Ontdek het voordeel van digitale factuurverwerking.
Jouw printer- en softwarebeheer, volledig ontzorgd. Met de zekerheid van altijd werkende apparatuur en tevreden gebruikers. Bekijk onze Managed Print Services.
Optimaliseer je grafimediabedrijf of centrale repro, met software voor een efficiënte workflow en uitgebreid advies om alles uit je technologie te halen.
Robotisering voor het MKB in Zeeland en West-Brabant. RPA betekent voor sommige medewerkers een nieuwe efficiëntere manier van werken. Bekijk onze informatie video.
De software van AFAS via de cloud | AFAS online voor jouw Ricoh apparatuur, met één softwarepakket automatiseer je alle administratieve processen in je organisatie.
Bouwmensen Zuid-West was voorheen 1 dag per week bezig met het handmatig verwerken van inkomende facturen. Dat is 32 uur per maand. Door het digitaliseren van deze facturen is dit nu 10 uur per maand. Dat is maar liefst een besparing van 68% in tijd! De inkomende facturen worden nu op alle 3 de vestigingen gescand vanaf de Ricoh multifunctionele printer (MFP) met de scansoftware (Readsoft), die direct gekoppeld is aan het financiele programma Accountview.
“Door inzicht in de workflow heb ikaltijd een actuele status qua doorloop van facturen.”
Jannie Huls - Directeur Bouwmensen Zuid-West
Business case
Eye Accountancy
Documenten moeten snel gedrukt kunnen worden maar ook goed geordend kunnen worden. ''We kenden het Document Center van Ricoh via ons netwerk. Ze zijn praktisch en meedenkend ingesteld en qua digitale dienstverlening was er zelfs meer mogelijk dan wij in gedachten hadden. Ook vinden we het fijn om een contactpersoon in de regio te hebben."
“We hebben een mooie TCO (tijd- en kostenbesparing) gerealiseerd en zijn productiever gaan werken.”
Pim de Moor - Eye Accountancy
Business case
Seydlitz
Het klantproces staat bij Seydlitz Notarissen centraal. Bij een notariskantoor zijn er echter veel documenten in omloop en is het een uitdaging om alle klantgegevens bij elkaar te houden. Daarom is er scansoftware geïnstalleerd, die direct gekoppeld is aan het softwareprogramma Notarisdossier van Direct. Deze online oplossing biedt een overzicht van alle recente dossiers en dat is handig bij de dossieradministratie.
“Het was een omvangrijke operatie. 18 printers moesten op korte termijn geïnstalleerd worden op 13 verschillende locaties. En dat in de coronatijd, toen onze kantoren dicht waren. Dit vroeg om een stevige planning en goede coördinatie. Ricoh Document Center West-Brabant en Zeeland, met Martine van Dijk als vast contactpersoon, heeft ons enorm goed begeleid"
“We besparen veel tijd dankzij de AFAS-koppeling waarmee scannen naar een dossier in AFAS mogelijk is.”
Anouk van der Zanden, Stafmedewerker ICT bij IMW Tilburg
Business & IT services: één aanspreekpunt
Van werken in de cloud tot volledige ontzorging van jouw printer- en softwarebeheer. Kies je voor een van onze Business & IT services? Dan kun je rekenen op uitgebreide service van onze experts en persoonlijk contact. Voor jou betekent dit: altijd één vast aanspreekpunt, waarbij je altijd terechtkunt met al je vragen
De voordelen van onze Business & IT services:
Flexibel, schaalbaar en op maat
Altijd één aanspreekpunt
Geen kapitaalinvesteringen nodig
Veilig en altijd up-to-date
Uitgebreide persoonlijke service
Meer informatie over Business & IT services
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kansen van onze Business & IT services voor jouw organisatie? Ons team staat voor je klaar en helpt je graag met een advies op maat. Neem contact met ons op en laat je inspireren.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief vol inspiratie, inzichten en praktijkcases over de laatste trends in werk, met onderwerpen als digitaliseren, samenwerken en (professioneel) printen.
Bedankt voor je aanmelding. Je ontvangt de eerstvolgende nieuwsbrief in je mailbox.
We bellen je graag op een moment dat het jou uitkomt. Geef bij de opmerkingen aan wanneer je gebeld wilt worden en waar je vraag over gaat. Wij nemen vervolgens contact met je op wanneer je dat wenst.